Fransar...?! 👀

Hej igen!
Jag har ju gjort permanent fransböj i... nja, lite mer än ett halvår... Vet vad jag sa sist, att det inte var värt, men... Har kommit på hur jag bäst själv färgar dem, billigt och bra, men... böjen måste jag ha hjälp med... Och jag märker ändå en viss skillnad, om än liten 🙄, men jag tror jag ska kosta på mig att göra det igen... nu när jag faktiskt tjänar lite pengar... hm...
 
Jag har alltid tyckt att just fransar är en sån viktig del av mig! Har haft ganska bra fransar genom åren, men nu tycker jag de blivit sämre... kanske också för att jag börjat ’joxa’ med dem, så är det säkert... 😞 Men jag vill inte ha lösfransar, har provat det också, men det är så tydligt fake, och jag föredrar ändå mer naturligt... 
Haha nja... kanske ett onödigt och ytligt inlägg, men... ville bara se om ni fortfarande var med?!
 
Imorgon är det Första Advent!
♥️🕯♥️
Hörs då, kram på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0