Sprängning... 💥!

Hej, hej! 
Mannen gick med ut imorse, det är kul, då vågar jag (vi!) ta lite andra vägar! Mmm, syrénen har slagit ut! Gick med den här under näsan och sniffade! 😝
När vi gått en bit, såg vi tre rådjur! Åååh! 
Kopparsnok såg vi flera stycken, mannen såg en mus som kilade iväg, en hare kom skuttande, likaså en ekorre!
Så gick vi in i ännu en hage... jag undrade över ’koblajorna’, vilket djur är det...?! Haha, njo, det var ju KOR! När vi var på väg ut ur hagen stod gänget där! 🐮 Ooops, hade jag vetat det, så hade jag kanske inte gått i just den hagen... 
Så kom vi till hästarna! 🐴 Matade några med lite ’grönt’...
’Solblommorna’ är fina! 🌼 Dryga fem kilometer blev promenaden! 👍🏻
Lunch, broccolisoppa, en tomat- och mozzarellasallad och en (eget lchf-bröd-)macka med vegetarisk ’leverpastej’... Sen cyklade jag in till yogan, det var skönt, ett riktigt bra pass! 🙏🏻
Dammsög och torkade lite på balkongen i förmiddags, så vi tänkte åka och köpa blommor och sätta i krukorna! Njo, det blir lite trevligt! Jag vill inte ha så mycket, med tanke på att vi är så ofta på Landet, men lite färg... 🌺
Ja, hörni, so far so good, jodå, en bra måndag! Vi hörs ikväll!
🌸🌺🌼 
 
Ps. Just det, ni undrar över rubriken?! Jo, de spränger i området igen, bygget! Hm, jobbigt... jaja, det var bara det! 😏 Ds.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0