Premiär-burpees!! 💥

Hej där!
Oj, vilket pass imorse! Nja, jag förstod ju att det skulle bli tufft... men kul! Elva övningar (med bollen ovan) i tre looper/omgångar, på kortare och kortare tid... det var jobbigt! Mina ben var som spagetti när jag skulle cykla hem efteråt...! Och ja, en av övningarna var burpees! Faktiskt första gången jag gör det! Men jag gillade det, men såklart skitjobbigt!! På Biggest Loser gör de ju alltid såna, och lyfta däck gör de också, men det har jag inte provat ännu...
Hem och vila lite, tvätta mig och byta om... sen åkte vi till MAX... Provade deras nya lakto-vegetariska burgare, den var ok! Tyvärr, så är ju alla deras hamburgare ’smetiga och kladdiga’, alldeles för mycket ’jox’ på för min smak... men ok, ibland...
 Vi åkte vidare till MAXI och handlade... Mannen stod och tittade på en fläkt att ha i sovrummet, om det blir lika varmt som förra sommaren... jo, vi tog en, när det blir varmt sen, så är de slut! (Eller hur 😉, ’Jullan’?!) ’Månadens Bok’ också, ännu en i min samlarserie! 👍🏻
 
Vet ni, nu ska jag sätta mig i min sköna fåtölj och läsa... jag är slut...! 😩 Men kanske blir det en promenad senare ikväll... hehe... Och imorgon, då är det en STOR dag, KONSERT! Tjoohooo!
 
Vi hörs!
❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0