Måndag...

Ja, hej! Ok natt... Man märker att det blivit varmare ute, de öppna fönsterna ger inte så mycket svalka nu på natten som innan... men det är ändå skönt...
 
Tänkte ge mig ut på en promenad efter frukost, måste komma igång... sen blir det yoga i city vid ett... annars inga planer direkt...
 
Känner mig fortfarande lite ’omotiverad’ och låg, antagligen p g a min ’otränade’ helg... 😳 ...jo, faktiskt... Ju mer jag tränar, ju mer motiverad och nöjd känner jag mig, så är det... Men jag har också väldigt lätt för att falla in i ’vila’, för det är jag värd...! Ha, jo... som i lördags, då började jag titta på serien ’Störst av allt’, den var på sex avsnitt, knappa timmen på varje... jag satt hela eftermiddagen och efter det kände jag mig egentligen ännu mer nere, ingen upplyftande historia precis... Jaja, nu är det ny vecka och tillbaka till BRA rutiner igen! 👍🏻 Bävar lite för semesterveckorna, så lång tid på Landet... jag måste göra något... 😕
 
Ha en härlig dag, ja, det önskar jag er verkligen! Min vän ’Pilgrimmen’ har avslutat sin vandring och är snart på väg hemåt, längtar efter att få prata med henne och höra hur hon mår! ♥️ Kram på er alla!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0