Semester...

Förlåt, för att jag inte är så närvarande, men förhoppningsvis är inte ni det heller, det är ju SEMESTER! 😉 Hehe!
Lite senare morgon, inte jätte bra sovnatt nu heller och trött när klockan slog sju... låg lite längre... men sen så, ut i spåret! 👍🏻 Det var tungt och varmt... men, men, nu har jag gjort två veckor! Jag är supernöjd, nu gäller det bara att fortsätta kämpa... yes!
 
Frukost/brunch ute i en solig, vindstilla förmiddag! ☀️ Ja, härligt! Sen har jag suttit ute och läst och lyssnat på podd och sommarprat! Mannen sågar, snickrar och målar (hallmöbler på gång! 🤭)...
Till mat idag blev en ’primörpanna’, potatis, morötter, lök och tomater, mums! Och så varsin grillad ’fläskis’! 😋
Mitt fästingbett börjar ’lägga sig’ och ingen röd ring runt bettet... jo, jag har kliat sönder det, svårt att inte... men annars ser det ju ok ut...! 🥺 Vill verkligen inte ha borrelia... 
 
Hoppas ni har haft en skön torsdag, imorgon är fredag igen, lilltjejens sista jobbdag innan en välförtjänt semester! Hon reser bort ett tag! ✈️ Men jag hoppas min stora tjej och jag får till några dagar nästa vecka, då vi får umgås och mysa lite! ♥️ Jag har några utflyktsplaner på gång, om vädret blir bra! 
 
Ha det och kram på alla!
☀️☀️☀️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0