Jordgubbar och Yoga... 🍓

Halloj!
En ganska intensiv dag... Gick ju 'prommis' imorse med min hundvĂ€n, bĂ„de MĂ€nniskan och den pĂ„ fyra ben đŸ¶, som ska vara hĂ€r imorgon... ♄ VĂ€lkommen, Ella! 😍 Sen Ă„kte jag och handlade och hĂ€mtade paket, hem och lĂ€mna matvarorna och vidare till Systemet... tĂ€nkte mig lite đŸ· rosĂ© pĂ„ Landet till helgen... 😉
 
PĂ„ vĂ€gen ut dĂ€rifrĂ„n, ringde lilltjejen... Plockade upp henne (och hennes sĂ€ck med tvĂ€tt?!) och sĂ„ Ă„kte vi till Tannefors Slussar och tog en glass... vilket vĂ€der vi haar!! Fortfarande!! Vidare hemĂ„t, hon med sin tvĂ€tt och jag invĂ€ntande 'kunder' som skulle fynda pĂ„ min Loppis... jodĂ„, tre prylar sĂ„lda idag! Catching 💰
 
Nu har mannen och jag Ă€tit middag och jordgubbarna ovan... nja, de Ă€r inte helt (söta) fĂ€rdiga Ă€n...?! 😳
Men vet ni vad jag saknar?! Yogan! Eller faktiskt trÀningen över lag! Har inte riktigt hunnit med/orkat det pÄ ett tag...
Men sĂ„ fort flytten (och kanske semestern pĂ„ Landet...) Ă€r över, DÅ... dĂ„ Ă€r det dags att ta tag i det igen! Jag mĂ„dde bra av det! Och nu blir vi ju grannar!! 😉
 
Kram pÄ er, hörs imorgon!
☀☀☀



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0