Trötter...

Hej, hej!
Ja, morgonen/förmiddagen tillbringade vi i Lägenheten och skruvade... Billys-början...
...och slutresultat, förutom hyllor då... svårt att fota i rummet, det är så litet... men det blev riktigt bra! 👍🏻
 
I övrigt har jag inga fler bilder från dagen, det har varit så intensivt att jag glömt att fota... Men lunch på stán (förstås 😳) med Sjuksköterskan, upp i Lägenheten igen för att mäta en grej som jag kanske skulle köpa på IKEA på eftermiddagen, in på galleriet i stán för att kolla några tavlor vi var intresserade av, mannen fortsatte till optikern, men jag tog bilen och åkte och hämtade min Kompis... Så åkte vi till IKEA! Fika (kaffe och frukt! Det ni! 😉), sen handlade vi en del, båda två... Det var kul, jag köpte lite nytt till nya badrummen!
 
När vi var inne på IKEA, blev det värsta ovädret ute, och när vi står i kassan ropar de ut i högtalaren att lampavdelningen var avstängd p g a vattenläckage, jo, det verkligen öste ner ute!! 😱 Jag sprang och hämtade bilen och vi lastade in under tak och åkte hemåt... Hm, varenda 'svacka' i vägarna (typ under broar) var mer eller mindre översvämmade, t o m att Polisen stod och dirigerade om på vissa ställen... Vi fick åka en ordentlig omväg innan vi till slut landade hemma hos oss... Mannen följde med och så körde vi hem min Kompis... Jag var jätte hungrig och vi bestämde att äta ute i Kompisens 'hoods'... Tyvärr, så hade vi nog otur, men vi fick vänta säkert 45 minuter på maten och som sen inte alls motsvarade våra förväntningar... 😬 ...jaja, alla kan ha en 'dålig dag på jobbet'... typ...
Hörni, det är långa dagar nu...! Pust... Vi var tillbaka upp i Lägenheten nu ikväll och fixade några småsaker, installerade bl a mina nya badrumsgrejer... 👍🏻 Ett samtal under dagen, från min halvsyster, rörde runt det i mitt huvud... hm, återkommer kanske om det, kanske inte...
 
Nu måste jag vila huvudet... och kroppen...
Godnatt!
♥️♥️♥️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0