Östrogen vs inte östrogen...?! 🙄

Hallå, hallå! 
Tillbaka hemma, frusen igen! Nu håller jag mig under värmefilten en stund, tills tårna tinat upp... ska läsa dagens post-tidningar...
Besöket på kvinnokliniken gick bra, även om vi enades om att jag inte ska börja med östrogen just nu, mina problem är inte så stora... ännu... 😳 Men jag fick hjälp med andra saker, så jag är glad att jag gick ändå! De tog också blodprov för att kolla sköldkörteln och blodtryck, blodtrycket var bra... Gullig läkare, en ung tjej, 27-28 år kanske!! Alltså, hur har de ens hunnit med sin utbildning, så unga?!! ☺️ Jag är imponerad!
 
Efteråt gick jag ner i kafét... Nja, det kändes lite jobbigt redan när jag kom in på avdelningen, följde Mamma just dit, flera gånger under hennes sista år... Och fika, jo, det gjorde vi alltid efter besök någonstans, det blev 'vår grej'... idag fick jag fika ensam... men jag gjorde det delvis för Mamma... ♥️ - Vanilj, Mamma! 👍🏻
Fick en hälsning från en söt kompis! 😘
 
Ikväll har jag bokat yoga med tant K, jo, ikväll SKA jag gå!
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Hej och puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0