Fina Pippin! 💗

Hallå där!
Ja, vad ska man säga... lilla, fina hundkompis, nu har även Du gått till Landet, som vi kvarvarande hoppas, är Landet utan sjukdomar och annat elände, bara lycka och harmoni... Lilla, fina hund, nu får du leka med Dina Vänner 'på andra sidan', hälsa mina 'odjur' att jag saknar dem!
💗
💗
💗
💗
💗
💗
💗
💗💗💗
💗
Usch, svårt att tänka eller skriva om annat 'banalt' nu... tänder ljus... för alla...
...varmt te och pepparkakor...
 
Ta hand om varandra, djur som människor!
💗💗💗 
Petra

Hej!
Beklagar din förlust, så ledsamt. Man fäster sig vid sina djur...

Hittade din blogg när jag sökte efter andra bloggande hemmafruar. Om det nu är det du är... tycker om din benämning med hemarbetande mamma:-) Är själv hemmafru och inte är det så att man bara ligger på soffan och käkar chokladpraliner, det är mycket mer arbetsamt än så. Eller vad tycker du?

Hit kommer jag hitta tillbaka :-)

Vänligen, Petra

https://hemmafrunsdagligheter.blogspot.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0