Extremt lat...!! 😳

Hej pÄ er!
Jo... idag har jag inte gjort mycket...! 🙄 Visst, tvĂ€ttmaskinen har vĂ€l gĂ„tt nĂ„gra varv, men annars... nej... Men lunch Ă„t jag i alla fall! Gjorde som en grönsaksrisotto (vitkĂ„ls"ris"), den kallrökta laxen jag hade kvar frĂ„n igĂ„r, en klick fĂ€rskost, oliver, mozzarella och grönsaker... Gott!
 
Började titta pĂ„ en serie pĂ„ "🐾" igĂ„r, "Gifta vid första ögonkastet", tror jag den heter, den amerikanska versionen... Otroligt intressant, hur folk Ă€r och blir i en parrelation... Nyttigt ocksĂ„, man börjar lĂ€tt analysera sig sjĂ€lv... 😏  
SkÀms att sÀga, att jag suttit inne mest hela dagen, och tittat...!
NĂ„gra pauser ute i trĂ€dgĂ„rden... VĂ„rt lilla syrĂ©ntrĂ€d blommar med fantastiska, fluffiga, grĂ€ddvita klasar av vĂ€ldoftande blommor, sĂ„Ă„Ă„ vackra!! ❀ Man blir lycklig av att borra ner nĂ€san i dem!
Min middag! Nej, jag var fortfarande nöjd efter min risotto-lunch, sÄ... en kopp te lite senare möjligen, annars that's it! 
 
Imorgon blir det bakning pÄ sjukhuset... Min "uppenbarelse" om vad jag ska baka, har inte kommit Ànnu... Men jag Àr inte orolig, det gör den alltid, ibland precis bara timmarna innan... 
 
Ha en skön kvĂ€ll, jag fortsĂ€tter i mitt lugna tv-tempo...!! 😆
Kjaaaaaaam!!
💙💙💙
Matilda Berlin
2016-05-31 @ 20:16:21
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Herre sÄ god din lunch sÄg ut! Det ska jag verkligen ta och komma ihÄg nÀsta gÄng jag stÄr utan matinspiration ;) Kram

Anonym
2016-05-31 @ 22:53:35

Tackar, jo, det var gott, och enkelt! đŸ‘đŸŒ




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0