Djurkliniken...

Halloj!
Ja, jag är glad att jag tog beslutet imorse, att i alla fall ringa djurkliniken... vi fick en jourtid nu i eftermiddag... Jo, extra dyrt, men skönt att ha gjort det innan helgen ändå... Hon hade en liten skada på hornhinnan, Wilma, men veterinären tyckte ändå att den såg rätt "bra" ut, som att den höll på att läka ihop... Så vi fortsätter droppa i ögonen bara, ingen penicillin eller annat, skönt! ☺️ Alltid något...
Hon fyller ju år idag också, den lilla "prutten", 10 år! ❤️ Men det blir glass i helgen, det har jag lovat! Och nu har hon duschat och blivit skrubbad i rumpan, jo, hon luktade inte gott... Veterinären var där och klämde analsäckarna, men hon var "kissig" också... Men nu doftar hon rent! ❤️
Ja, Wania, Wania... Hon hörde att jag sa att Wilma skulle få duscha... 😂 Så nu har jag två väldoftande doggisar! ❤️❤️❤️
 
Nehej... gjorde en kaffe (min tredje...!) och satte mig ute i solen, men... den försvann, alldeles för fort... nja, solen alltså... 🙄
 
Ha det, hörs igen!
☀️☀️☀️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0