Näshår...

Hallå där!
 
Dagen började bra med lite sovmorgon, dusch, frukost, hundpromenad, kaffe och 1/2 chokladbiskvi på MAXI... 😉
Innan vi var nöjda (eller jag egentligen...!) tog vi en runda på Ö&B också... Där hittade jag den här, yeah!! Har lånat mammas en gång, men det känns fräschare att ha en egen...! Nja, öronen behöver jag inte ansa... ännu! Men näsan...
...så nu är den hårlös och vacker!! *sniffsniff 
 
Lilla sjuksköterskestudenten har varit här och ätit middag med mig och min inneboende, trevligt! De har det rätt jobbigt, båda två, på sitt sätt... inte lätt att vara ung...
 
Jag dricker lite kvällste, sen blir det snart godnatt...
🌸🌸🌸
Hörs imorgon!
muminmmamman
2015-09-01 @ 08:45:55
URL: http://myma.blogg.se

Men så underbart att få läsa detta...Jag upptäckte häromdagen detsamma. Jag har alltid trott att det bara var män som hade detta lilla "bekymmer" tills jag såg själv ngr strån komma ur snoken. Så nu är vi i alla fall två hihihi

Anonym
2015-09-01 @ 09:53:14

Ja du, rätt skönt att vara mänsklig ändå! 😉




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0