Bra födelsedag!

Hej och hallå!
 
 
Oj, så mätt jag är!! Fiskrestaurangen var väldigt bra, otroligt god mat! Jag som inte egentligen alls var hungrig, fick i mig både förrätt, varmrätt och efterrätt!!! Mums!! På bilden är den goda vitchokladspanacottan med hallon och... ja, vad det nu var...?! Men GOTT! 😋
 
 
På vägen tillbaka till hotellet tittade vi på ån, Fyrisån! Där ska studenterna forsa fram imorgon, i egengjorda "farkoster"...! Verkar helt idiotiskt, om ni frågar mig...?!
 
 
Hotellet bjöd på "sängfösare" på puben väggivägg... varför tacka nej, liksom...?!
 
Godnatt med er, jag är helnöjd med MIN dag!
Tack också för alla fina gratulationer!
❤️❤️❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0