ADHD-hund...?!!

Hej, hej!

Ja, Wania är hemma igen och hon hade varit SÅ snäll... "för att vara en Jack Russel"...! Hm, de har inge vidare rykte om sig, "razzlarna"... de flesta tycks tro att de är riktiga ADHD-hundar med enorma käftar! Jaja, de känner inte MINA fina dogs!

Wania blev i alla fall jätte fin, jag är supernöjd! Och kolla nu, så smärt och fin hon är! Mhm, en riktig superdog! Haha!

Idag har jag ätit chili con carne med grönsaker...

...och förutom frukt till efterrätt, så kostade jag på mig en dadel (hm, vad konstigt det lät...?!)... De är så goda, som kola! Köpte några stycken häromdagen, de är ganska dyra, just den här sorten... jaja...

Annars...? Nja, det är torsdag och "Du är vad du äter"...! Jag frågade en gång vad jag är då...?! En kikärta, tyckte min dotter! Haha, ja, gärna!

Hörs, hörni!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0