Förbenade hosta!

Hej på er!
 
Jo, jag är fortfarande på benen, men... "nighthours kills me"...! Hopplöst... Plockade undan i vardagsrummet igår, täcke och kuddar och gjorde i ordning... bäddade min säng... tänkte sova där inatt... Hm, vid tretiden gick jag in i vardagsrummet igen... Nja, det är ju inte det att jag egentligen sover bättre i soffan, men där kan jag halvsitta och när jag hostar, så stör jag inte mannen på samma sätt... Och vardagsrummet är "luftigare"... känner mig lite instängd i sovrummet, när jag inte kan hosta fritt liksom... jaja... vad gör man...?
När jag sen vaknar på morgonen, är kroppen alldeles tung och ledbruten... utmattad... Mannen frågade om jag kände mig bättre, men... just på morgonen då, efter en sån helvetesnatt, så känns ingenting bättre! Men så småningom går kroppen igång...
 
Ja, fick faktiskt tvättstugan rengjord idag! Eller "fick"... ja, jag fick ju göra det själv såklart...! Men det är gjort i alla fall, har hängt över mig en längre tid... men fick också en tung huvudvärk "på köpet" (ingen cykel...?!)...
 
Bilden ovan är vår fika idag! Vi satt en stund på altanen... mina Midsommarkakor... vi måste ju äta upp dem! Jo, det var gott...
 
Nu... nu ska jag nog vila lite... har varit en lååååång dag... hörs...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0