Tidningsartikel!

Hej på er!

Fredag och storhandling...

...men först fika såklart!

För en tid sedan blev jag kontaktad av en journalist på en "tant"-tidning, som jag läser då och då... Hon hade faktiskt hittat min blogg via nätet... intressant! I alla fall, hon undrade om jag ville medverka i en artikel hon skulle skriva... medverka på så sätt att jag skulle få delge henne vissa saker ur verkliga livet... mina erfarenheter skulle sedan återges helt anonymt... det tyckte jag lät kul, så jag gjorde så! Tyckte inte jag hade så mycket att komma med, några enstaka exempel, men tydligen tillräckligt!
Kolla!

Som tack fick jag detta stora paket med "tant"-grejer! Vad kul! Artikeln har jag inte läst ännu, men kommer jag åt den så småningom, så kanske jag lägger ut den här... bara kanske... hihi...

Nu måste jag äta lunch sen ut med doggarna i den underbara solen! Mors!

Marlene
2011-09-30 @ 17:22:50
URL: http://surlimpan.blogg.se/

Grattis!!! Men anonymt var väl tokigt, eller får du din bloggadress i tidningen?? Skulle väl vara något:)

Här har vi fulla dagar med våra goa kompisar, kram på dig!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0