Det är måndag!

Hej på er!

Ja, måndag igen alltså... vad tiden går... men mot ljusare dagar, absolut! Imorgon är det mars redan... härligt! SNART ÄR DET VÅR!

Har handlat idag... förstås...!

Var också in på H&M och köpte en sportbh till dottern och då slank den här t-shirten med i påsen...! Jo, jag betalade den naturligtvis...!

En av mina misskötta blommor, som trots allt verkar trivas, den blommar igen! Yeah! Så vacker!

Och jag fick också äta denna dag! Efter en ganska lång hundpromenad... vi träffade Alice med husse och matte och slog sällskap med dem... men det kändes bra, alltid skönt med frisk luft...

Nu ska jag snart koka rotmos! Mmm, gott!

Hörs imorgon!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0