Halva tapetseringen...

Halloj!

Mannen och jag har tapetserat nästan halva skafferiet/förrådet... usch, det är inte kul... jag är alldeles för otålig... jaja... men ska det bli gjort så... Men vi tapetserar med så´n EasyCover igen... rätt hård och lite svår... men sen ska den målas i en ljus grå nyans...

Ja, dottern hittade både baddräkt och en jacka... även om hon är lite osäker på just jackan... hon har en vecka på sig att "gå in den" hemma (öppet köp)... jaja... Men nu är det -17 grader ute, så risken är stor att även morgondagens morgon är kall... då behövs den jackan...

Dottern lekte med min nya kamera!

Ja, visst är de söta, mina små änglar?!



Hej på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0