30 år tillsammans!

Hallå, hallå!

Mannen och jag firar 30 år tillsammans och har firat det med en övernattning på Boman´s Hotell i Trosa! Vi bodde i Hamnsviten, som inte gick av för hackor...!



Ja, det kändes riktigt lyxigt!

På kvällen blev det tre-rätters-meny på hotellet, jätte fin mat, och sedan Mats Ronander i trädgården!

Mycket trevligt!

Efter showen gick vi upp i vår svit och tände eld i brasan, det var lite kallt och blåsigt väder ute...

...ja, vi behövde inte frysa inatt i alla fall...!

På vägen hem idag, gjorde vi ett studiebesök på Tullgarns Slott... Vi gick en promenad i parken och träffade några hyresgäster...


...usch och blä!!!!


Jaja...

Hörs!

Marlene
2010-07-31 @ 18:02:54
URL: http://surlimpan.blogg.se/

Hur har ni lyckats få ihop 30 år, jag kan inte ens minnas att jag är så gammal:p



Grattis grattis jag och Johan firar 20 år på nyårsafton:)

marika
2010-07-31 @ 21:28:45
URL: http://hanqvist.blogg.se/

Grattis!!

Marie&Conny
2010-07-31 @ 23:02:58

Grattis! Visst är det fint i Trosa, vi besökte staden och Stadshotellet i våras.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0