Melodifestivalslördag...

Så var det lördag igen och 11 minuter till melodifestivalen! Det har blivit sånt jippo runt den här festivalen, så när finalen äntligen är här är man redan ganska mättad... Den är för långlivad, tycker jag... Förr var den liksom bara en gång, med 10-12 bidrag och sen var det klart! Då kändes det på något sätt större, nu förstör tv den... Jaja, det finns säkert de som tycker att det här är bra också och man behöver ju inte titta alls, om man inte vill. Men jag SKA faktiskt titta! Lite nyfiken är man ju ändå på vem som ska vinna... Skulle jag rösta skulle jag lägga min röst på Nordman, jag gillar hans musik. Visst, Perelli är duktig, men lite för "vanlig". Vi får väl se hur det blir. Hur det än blir kommer det att vara stort i alla tidningar, hm...

Ha en trevlig kväll i alla fall, alla trevliga människor!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0