Snart nytt år...!

Halloj och Gott nytt år! Knappt en timme kvar av det gamla året... ojojoj... 2009... Och mitt  nyårslöfte...? Haha, det tänker jag inte tala om... fast jag har faktiskt ett...! Som oftast... Men det är ingen idé att tala om det, för oftast så misslyckas man ju, eller hur...? Men det är ju i alla fall bara ett löfte som gäller mig själv, så.. nej, jag håller tyst...

Tänkte plocka fram lite ost och kex och "bubbel"... men är fortfarande mätt... åt en god middag förut med jätteräkor, grönsaker och nudlar, wok alltså, det var mycket gott! En god sallad med gröna blad, sparris, ost och valnötter till... lite gott vin... ja, inte fel alls! Sen blev det lite godis, nötter, chips och dip och nu har vi osten kvar... ojoj...

Hoppas att Ni alla får ett bra 2009... det känns i alla falll alltid bra i början... förhoppningsfullt liksom... Man har ju liksom alla förutsättningar i alla fall, att det ska bli bra, menar jag... Nu smäller det för fullt ute... redan! Kanske är det dags för hundarna för en sista kiss på baksidan... innan det brakar löst fullständigt!!

I alla fall...  ett GOTT NYTT ÅR på er alla! Vi hörs nästa år!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0