Promenad 💚

HallÄ, hallÄ!
(null)
Vi har varit ute och gĂ„tt... skönt! Jo, min plan var ju att gĂ„ en promenad varje dag denna vecka, men det har varit sĂ„ isigt pĂ„ vĂ€garna, sĂ„ jag har inte vĂ„gat! Nja, krass ursĂ€kt kanske, men lusten har vĂ€l inte riktigt funnits heller...
(null)
Mannen visade sitt lilla ’projekt’...
(null)
...maffigt! Och det hĂ€r Ă€r ju bara en liten del av allt virke han sĂ„gat! Jo, det ska rĂ€cka till varsitt hus, ett stort till honom och ett litet (pyssel-)hus till mig! Men jag fĂ„r nog vĂ€nta ett par Ă„r pĂ„ mitt...
(null)
Satt igĂ„r kvĂ€ll och virkade pĂ„ i ren frustration 😹, jo, lyssnade pĂ„ otĂ€ck dokumentĂ€r samtidigt! Meen... imorse var sockan inte riktigt lika som den första, av nĂ„gon anledning hade foten blivit bredare! Hm... sĂ„ nu har jag repat upp och mĂ€ter noga vartefter... trist...
  (null)
Hörni, ha en BRA dag! Jag Ă€r lite avundssjuk pĂ„ lilltjejen, som just i detta nu ska pĂ„börja ett Ă€ventyr med HUNDSPANN! Wow! SĂ„Ă„ kuligt!

♄♄♄
Kram





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0