Pink breakfast! 💞

Halloj!
(null)
Imorse Ă„t jag ROSA! 💞 I gröten hade jag lite rödbetspulver, som innehĂ„ller mycket nyttigt, och sĂ„ mosad banan, frön och nötter! 
(null)
Och jag dricker det hĂ€r, en matsked hallonvinĂ€ger i ett glas vatten! Massa bra bakterier för tarmen! đŸ‘đŸ» AlltsĂ„, den var riktigt god, med en liten smak av ’hallonsaft’ nĂ€stan, men utan det söta, jag gillar det! TĂ€nk ett glas fullt med is och vatten, lite hallonvinĂ€ger och kanske nĂ„gra fĂ€rska hallon, perfekt en varm sommardag! đŸ·Testa!
(null)
Efter frukosten ledde jag cykeln ner mot stĂĄn dĂ„! Pratade med lilltjejen i telefonen samtidigt! 🧡 Köpte sushi och godis pĂ„ HEMMAKVÄLL, suuuper! SĂ„ gick jag hemĂ„t... gick över kyrkogĂ„rden och sa: - Hej S!đŸ„° ...det var varmt och jag var rĂ€tt svettig nĂ€r jag kom hem, la mig en stund pĂ„ yogamattan och strĂ€ckte ut ryggen, dĂ€r blev jag liggande... Ingen direkt PW blev det, men Ă€ndĂ„ en hyfsad promenad, jag Ă€r nöjd! Åt min lunch, det var gott! 
(null)
Och nu Ă€r vi pĂ„ Landet! Jag satt en stund i ’Hörnan’ och testade att göra olika blommor... meen huu... nej, blev inte nöjd alls, med nĂ„gonting, och till slut blev jag bara less! Funderar pĂ„ om jag ska rensa dĂ€r imorgon, slĂ€nga allt ’skrĂ€p’ som jag inte blivit nöjd med...? Jag gjorde ett diadem, typ som en blomkrans... tyvĂ€rr, sĂ„ hade jag inte kvar av de fĂ€rger jag helst velat ha, jag tĂ€nker typiska midsommarfĂ€rg-blommor... jaja...
(null)
...hm, njae...
(null)
...men men, imorgon Ă€r en ny dag, vi fĂ„r se vad den har att komma med... fast jag vet ju redan, nĂ„got... typ en femtiokilos-mojĂ€ng som ligger i bagageluckan pĂ„ bilen...?! 😳 Mm, vi var och hĂ€mtade den idag... och den ska fram imorgon... ni fĂ„r se dĂ„...

Ha det, puss pÄ er!
đŸŒžđŸŒŒđŸŒșđŸŒŒđŸŒž





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0