På cykel...

Halloj!
(null)

Typ två timmar ute i förmiddags, cyklade och gick, cyklade och gick... och pratade i telefonen hela vägen med min Greklandsvän! ♥️ Det var roligt, vi har inte hörts på några år faktiskt! 
(null)
Så vilade jag en stund, lagade lunch och åt... meen... saknade några ’poäng’ för att kunna vända nästa Bingo-bricka 😝, så... upp på cykeln igen! 😅 Mannen skulle tillbaka till skolan en sväng, så vi slog följe in till stan...

Besökte Panduro, hehe... Sen cyklade jag hemåt, gick in på kyrkogården, ville hälsa på min ’bloggis’ bästa vän... ♥️ Jag har letat förut, många gånger, men inte hittat hennes grav, så nu ringde jag min ’bloggis’ och hon guidade mig rätt... jag ville presentera mig och säga henne att jag gärna hade velat lära känna henne... ♥️ ...om min ’bloggis’ tyckte så mycket om henne, så hade jag säkert också gjort det... 😔 ...lämnade en liten glad ’gubbe’ efter mig... ♥️
(null)
Och ja, Panduro hade 50% rabatt på en del prylar och bl a de här färgpennorna som jag velat ha! 👍🏻 Och så lite annat fint! 🤩 (null)
Och YES, jag fick vända en till bricka!! Så just nu ligger vi på delad första plats, lilltjejen och jag, meen... hon har säkert gått MIL på jobbet idag... 😏 ...well, well... jag är nöjd (och trött...) ändå!
(null)
Nu blir det nog mest stillasittande pyssel resten av dagen... 


Hej mors!
♥️♥️♥️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0