Mycket BINGO...!

Hellou!
(null)
Var ute i förmiddags och samlade ’poäng’, gick och sprang... Mötte goa Mezzo med matte och fick gosa en stund! ♥️ Hem och duschade och åt tidig lunch, sen åkte jag ut till min ’bloggis’, vi fikade och pratade, sen skjutsade jag henne till vårdcentralen... Medans hon var där, gick jag en promenad in i mitt gamla ’hood’, jo, mina gamla ’hundstråk’... 😔 Knackade på hos en gammal hundvän och fick hälsa på 14-åriga Ella, dricka ett glas flädersaft och prata en stund med tant S! ♥️ Mysigt! Sen stegade jag tillbaka och plockade upp min ’bloggis’...
(null)
Coolaste tjejerna följde mig till bilen när jag skulle åka hemåt, den här Sötnosen bl a! Så tre mysiga hundar har jag fått klappa på idag, härligt! 🥰
(null)
Jag fick fina blommor av min ’bloggis’, såå snäll, alltid! 😘
(null)
Jag plockade faktiskt lite vilda blommor ute i förmiddags, tjärblomster...?! Fina!
(null)
Nu har mannen och jag varit och gjort ’ärenden’, han har köpt en högtryckstvätt, en liten bandslip😱 och kaffekapslar... så storhandlade vi på MAXI och på ’Gurkans’ hämtade vi ett (tungt) paket med tjärolja...! Jag är trött... jo, vi åt på Pizza Hut också... aj aj... meen...

...EN PRODUKTIV BINGO-DAG!! 🤩 Hehe...

Kram på er då!
♥️♥️♥️

 











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0