Heavenly... đŸŒ€

Hej pÄ er!
(null)
Köpte körsbĂ€r (bigarrĂ„er...?!) igĂ„r och imorse sköljde jag dem och letade efter en bra skĂ„l... jodĂ„, det funkar... log lite för mig sjĂ€lv... đŸ¶â™„ïžđŸ¶
(null)
NĂ€r jag var klar i förmiddags, Ă„kte jag ut till min ’bloggis’, vi tog en lĂ„Ă„Ă„ng promenad, sĂ„Ă„ fint!
(null)
♄ EMBRACE ♄
(null)
Gott fika pĂ„ ’bloggis’ altan efterĂ„t! Tack, min bĂ€sta ’bloggis’! ♄ Och sĂ„ lilla söta Nelly!
(null)
(null)
Kommit upp i antal aktiva minuter sĂ„ jag fick vĂ€nda EN BRICKA pĂ„ min Bingo-plan, tjoohoo! Lilltjejen har vĂ€nt tvĂ„... 🙄 hm...

Och tydligen har jag simmat ocksĂ„ pĂ„ morgonen...?! MĂ„ste ha varit nĂ€r jag fönade hĂ„ret...! 
😂😂😂
(null)
KRAM
💜



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0