Cykelutflykt!

Hej på er!
(null)
Min frukost i förmiddags... jag älskar mina frukosttallrikar!! 😍 Mums!

Så packade vi och åkte hemåt stán, lämnade tillbaka slip’åbäket’ och köpte med sushi... packade upp, åt sushin på balkongen och en fika... sen gav sig mannen iväg till skolans studentmiddag... jag la mig i sängen och vilade 💤💤💤...men sen dressade jag om! 
⬇️⬇️⬇️
(null)
Haha, jo, jag kände mig lite ’proffsig’ faktiskt!
(null)
Paus på en parkbänk, ’vätskekontroll’... 😅
(null)
...och hemma igen, låg en stund på yogamattan och vilade... aaah! Cyklade nästan 1,5 mil... nästan...
(null)
Mitt kvällsmål blev en ’grönis’ och några ’knäcke’... gott!
(null)
Mm, lite ’mör’ faktiskt... men det är skönt! Började se en spansk serie igår (’Vem mördade Sara?), rätt spännande, ska nog fortsätta... ha det, alla ’bästisar’!
💕❤️💕❤️💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0