Tre ’projekt’...

Vilket väder idag, massor av regn, nästan 30mm, och en del åska... meen... perfekt virkväder! 🧶 Hehe... men jag virkar nog för mycket... gäsp... men det är så svårt att låta bli...
...så nu har jag tre virkningar på gång samtidigt! De två övre ska bli miniplädar/filtar (med ’päls’-kant!! 😊), men den understa...? 🙄
 
Hm, nja... testar ett nytt mönster, ett ’eget’... alltså, det finns säkert något liknande på beskrivning, men jag kör mitt ’eget’... som vanligt... Det är med det roliga garnet från Dollar💲Store, det som skiftar i färg, så jag vill se hur mönstret blir när det ändrar färg sedan... 🙄
Suck, jaja... 
 
Hörni, i veckan kommer stora tjejen&sambons vovve hem! 🥰 Sååå kul! Hoppas hon orkar träffa Mormor snart...?! 😍
 
Vi höres, for sure!
❤️❤️❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0