Tack för idag! 💙

Hej, alla! Läget? 💙
Vi tog bilen några mil söderut idag och kom till Loftahammar... Där mötte vi upp min ’bloggis’ med man och så besökte vi en supergullig gårdsbutik, lenailofta! Såå mycket fint hon sålde, allt som hon målat och gjort själv, vilken talang! Köpte en liten hemlis... 😉
Så åkte vi vidare en bit och kom hem till min ’bloggis-med-man’s lilla stuga! Det bjöds på finfint fika på mysiga verandan!
 Tack, bästa ’bloggis’! 💙
Fick några ’taklökar’ av min vän, att sätta runt mitt (blivande...) fågelbad...
...söta! Tack, min vän! 💚
Passade på att titta på (mannens) odlingarna... en rejäl gurka på G!
Och tomater!
💚
Fick med mig en ’påse nr 2’ också, från vännen! 😍 Wow, thaaaankyoooou!
 
Hörni, det blåser och mulnar på... jag ska nog fortsätta virka... då...
 Kramis!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0