Mat och hund! 😍

Hellou!
 
Har börjat virka igen! Men insĂ„g vĂ€l för ett tag sedan, att till mitt ena filtprojekt rĂ€cker inte garnet sĂ„ som jag hade tĂ€nkt, och tydligen Ă€r det slut (utgĂ„tt) hos Ă„terförsĂ€ljaren... 😳 ...hm, nja... fick tĂ€nka om, jo, det hĂ€nder allt som oftast... Försöker ha en ’röd trĂ„d’ genom mina projekt, Ă€ven om jag ’frilansar’ sĂ„ ska ju mönster passa in och resultatet se enhetligt/symetriskt ut... jaja, den blir annorlunda Ă€n det var tĂ€nkt, men nu har jag en ny plan! 😉
 Mitt ’barnbarn’ hĂ„ller sina förĂ€ldrar pĂ„ benen!! Ser riktigt busig ut, gör hon! ♄ - Snart kommer ’Mojmoj’!
 Högrevsbiffar idag...
...men med majskolvar och morötter blev det inte strikt lchf, men nÀra nog! Gott!
Eviga isbitar... 🍍
...och dagens ’frunch’! Nu blir det inte mycket mer idag, möjligen en kopp te och en frukt till kvĂ€llen... that’s it!
 Ha det sÄ bra, allihopa! Ses imorgon!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0