Back HOME! ♥️

Hej igen!
Ja, jag är hemma på Landet igen! Och jag är sååå trött, fattar inte... men det var kanske den långa bilresan igår, ca 60 mil... jaja...
Vår stora tjej var ju ute hos oss i helgen... Mannen plockade lite kantareller, som vi åt till en härlig omelett och ’brunch’...
Vi kunde också smaka våra första egna hallon, sååå goda!
Jag fick presenter av min stora flicka! 👏🏻👏🏻👏🏻
Och så lärde jag henne virka! Hon gillade det! Och ja, hon var jätte duktig och fullgjorde en första disktrasa och började på en ’tvåa’! Nu ska hon köpa eget ’kit’ med virknålar och garn! Tjoohoo! 🥰
Försökte även övertyga lilltjejen här i måndags, hon var också duktig och fattade snabbt ’greppet’, men... vet inte om hon tyckte det var jätte kul...?! 🙄 
 På sportaffären, där jag köpte mina nya ’springskor’, så reade de ut bl a typ ’seglarkläder’... så, för dessa ’seglar’-shorts och linne betalade jag endast två hundringar! 😳 De ser lite bleka ut i ljuset på bilden, men de är marinblå, jätte fina, liksom lite ’chinos’-modell! (Jag vet att jag skulle leva ’20 år framåt’ på min nuvarande garderob, meen... ☹️ ...hehe...)
 Vi gick en lång tvåtimmars kvällspromenad (i måndags) och kom fram till ett litet trevligt glass’hak’ med ’äkta’ italiensk glass...! Hm, njae, inte som glassen i Söderköping... långt ifrån...
❤️
❤️
Allt det här är KAKTUSAR! 😍
💙
När vi kom tillbaka hem, åt vi jordgubbar (med limesocker!) framför Mia Skäringers show på tv:n...
På vår lilla ’bilutflykt’ igår, blev jag bjuden på god lunch med sjöutsikt! Tyvärr var det lite grått och regntungt...
 
Vet ni, jag är så trött, tror jag ska ’napa’ en stund... jobbigt att vara på ’resa’...
♥️❤️♥️
...hörs...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0