26 600...

Halloj!
Min lilla tjej kom till mig i eftermiddags, hon hade ledig dag och inget särskilt att göra... inte jag heller, så det var mysigt att vi fick umgås! ♥️ Vi fikade gott på stán, sen promenerade vi utefter ån! Ojoj, många steg för mig idag och säkert en bit över 2 mil totalt faktiskt...! 😯 Jo, det känns i fötterna...
Vacker skymning!
Och så på stationen för att vinka av lilltjejen! 🚃 Hon tog tåget tillbaka till sitt Norrköping... och jag travade på hemåt, vi var hemma ungefär samtidigt, var och en på sitt håll... Mysiga timmar, tack, min flicka! ♥️
Nu väntar tre dagars jobb, jo, jag fick mina dagar denna vecka! 👍🏻 Och i slutet på veckan blir det födelsedagskalajs... återkommer om det! Kramar till er alla!
💚 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0