Uppumpad eller utpumpad...?!

Hellou!
Nja, lite så känner jag mig just nu... i alla fall i benen, har cyklat mycket idag!
 
Varit och sjungit, är lite hes och ’rosslig’ nu, men det var härligt, som vanligt! Nu är det snart konsertdags, två stycken! Eller nja, den ena är ingen riktig konsert kanske, vår körledare säger ju ’gig’, jo, på ett nationalfirande, så det är ju inte bara vårt uppträdande som händer... Det ska bli kul! 
 
Hörni, jag är rätt slut, jo, lite utpumpad... 😝 Ska dricka mitt te nu, för halsen, och sen bänka mig i läsfåtöljen, kanske hinner jag avsluta boken kväll... har ju sett serien, så jag vet hur den slutar, men jag vill ändå läsa hela... Men jag har också så många fler böcker på lager, som jag väntar på att få ’sätta tänderna i’! 😬 Hehe...
 
🇸🇪 Imorgon fyller mannen år! 🇸🇪
 
Godnatt på er så länge!
♥️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0