StyrketrĂ€ning... đŸ’ȘđŸ»

Ja, hej, styrketrÀningsdag!
Yes! 
 
Annars? Nja, ska fika med min bloggvÀn, pÄ sjukhuset, ja, hon har ett möte dÀr och vi ska fördriva tiden lite... i övrigt inget bokat...
 
MĂ„ste göra ett sommarschema för min trĂ€ning! Jo, men för mig funkar det bra med scheman, dĂ„ blir det ’en grej’ att följa liksom! Och jag mĂ„ste, mĂ„ste... Jag vill verkligen hĂ„lla kvar i den och se framtida resultat, det Ă€r det jag vĂ€ntar pĂ„, framtida resultat! 😊 Eller njae, kĂ€nner redan nu att det tagit och tar, bara nĂ€r jag cyklar har jag en helt annan styrka och uthĂ„llighet! Skulle ju jogga lite igĂ„r pĂ„ min promenad, men det var för snabbt inpĂ„ frukosten kĂ€nde jag, sĂ„ det blev inte sĂ„ mycket spring... fĂ„r ta det idag pĂ„ löpbandet... Men dĂ€r har jag lĂ„ngt kvar, skulle nog behöva öva oftare, typ varannan dag i alla fall... men jag tar smĂ„ steg framĂ„t, en dag springer jag vĂ€l mina mil!! Ja, men det blir kanske mitt sommar/semestermĂ„l, att lĂ€ra mig springa! đŸ‘đŸ» Bra! ✹ Spikat! 
 
Åh, kom pĂ„, min PilgrimsvĂ€n hade tagit ett ’beslut’, som hon skulle berĂ€tta idag, spĂ€nnande, mĂ„ste kolla! Jo, men promenera Ă€r bra, man tĂ€nker bra under tiden! 
Ha det bÀst, hörs efter lunch!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0