Pollen...

Heej!
Träningen i förmiddags gick riktigt bra! 💪🏻 Yeah! Lunch med mannen, innan han drog till skolan...
...och jag träffade min vän, som hade ett möte på sjukhuset... Vi fikade på varsin gigantisk Desiréebulle, mums!! 
Medan min vän var inne på sitt möte, satt jag och läste skvallertidningar! 😬
När vi satt och pratade, min vän och jag, blev jag påmind om en situation med Mamma och det gjorde lite ont i hjärtat ♥️, så... jag tog en sväng förbi henne och sa några ord... ♥️
...lämnade lite gula, ’glada’ blommor! ☀️
Vackert! 🌸
Ja, det är fantastiskt, vädret, min kropp suger i sig ljuset! 💛 Men jag blir också trött, är helt slut nu, tung i huvudet... Ska äta lite middag och vila/läsa... Vet ni, jag är inte allergisk, men det är så mycket pollen och maskrosludd i luften, så det känns i både ögon, näsa och hals! Stackars de som verkligen är allergiska, hu! Har t o m fått skölja ögonen med droppar, när det varit som värst, efter cykeltur t ex... 👀 ...och bilen är mer GUL än blå...
 
Hörni, hej så länge! Har jag något att säga ikväll, så kikar jag in en stund! 
💙💙💙
Jaana
2019-05-15 @ 18:27:55

Massor med kramar🤗♥️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0