Kaffe, fika, kaffe, fika... ☕️🍰☕️🥧☕️🍩...

Godmorgon!
 
Jodå, sovit skönt, jag uppskattar verkligen sängen numera, det är så fantastiskt att krypa ner på kvällen! Och även om jag vaknar innan klockan på morgonen, så kan jag ändå njuta av att ligga kvar i sängen lite grann! Men när mitt andra larm går, fem minuter senare, går jag upp! Jo, jag har ju klockan som väcker mig, med ett tyst larm (vibration) och så har jag ställt mobilens larm, fem minuter efter det... var rädd att jag inte skulle vakna av klockan, men det gör jag ju! Nja, oftast är jag redan vaken, men skulle nog inte missa det ändå...
Mycket fika på senaste, jag menar med fikabröd... hehe... Men jag har haft många kompisstunder sista veckan och då är det mysigt med fika! ♥️ Idag blir ytterligare en, vi ska ses på förmiddagen, på stan! Sen åker jag till lilltjejen i Norrköping, vi tänkte eventuellt ut och gå i Vrinneviskogen! 🌲🌲🌲 Och ikväll ska mannen och jag på utomhus-teater i Gamla Linköping, såå mysigt! Vi cyklar dit!
 
Och SOLEN skiner idag med, börjar nästan bli orolig för att det blir ännu en lång och het sommar...?! Och jag som måste se över mina klimakteriebesvär igen, förmodligen sluta med östrogenet för att se hur mycket av problemen som finns kvar... Åh, fy, som jag led förra juni, innan jag fick hjälp! Tänk er vallningar, minst en gång i kvarten, i den värmen som var! 😫 Jag trodde jag skulle svimma minst hela tiden... kände mig osäker att vara ute bland folk till och med... hm...
Jaja... sluta oroas... Nu ser jag fram emot denna dag, med kompishäng, fika, kramar, skogsluft och rolig teater! 
🌲🌲🌲☕️☕️☕️🌲🌲🌲
Hörs senare under dagen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0