Fikabesök! ♥️

Halloj!
Min lunchomelett, det var gott! 
Senare kom min f d arbetskollega och fikade med mig! Jag fick två böcker, som hon hade läst och rensat ut... möjligen har jag läst en av dem, men jag behöll dem gärna ändå!
Och så fick jag en liten ull-häxa, eller kanske troligare, en ängel, jätte fin! ♥️ Min kollega är duktig på att göra allt möjligt fint i bl a ull! Tack, kompis!
 Cyklat fram och tillbaka till kören, ca 9 km, sjungit för full hals... oooh, jag är trött... i kroppen! Axlar och nacke känns idag... hm... Har druckit te och ätit några riskakor, nu är det bara ett par timmars läsning och så läggdags... gäsp... Men, i det stora hela, en mycket BRA dag, det tycker jag! 
♥️♥️♥️
Puss och hej för idag då!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0