Amatörer... 🎭

Hej, hej!
 
En låång dag... gäsp... 
 
Fika i solen på förmiddagen, mysigt, med en kompis från kören! ♥️ Sen åkte jag mot Norrköping och min lilla flicka! 
Vi började med en god sallad, i solen! 😅
Sen, MOT SKOGEN! 🌲 En liten ekorre, ser ni?! Eller, han var faktiskt STOR och väldigt mörk, jämfört med ’mina korrar’ på Landet! Vi traskade på... såg ormar... 😫 ...kopparsnokar...
...vätskepaus på en solig bergshäll! 🧡 Efter promenaden, var vi på Willys, lilltjejen ville storhandla...
Åkte tillbaka hemåt vid fem, mannen och jag åt en lätt middag och cyklade sedan mot Gamla Linköping... dags för teater! Inne visst, jag som trodde det skulle vara utomhus... och... 😅 ...jag hade inte förstått att det var typ amatörteater det handlade om...! Hehe... ska inte säga att de var dåliga, de var modiga och kom ihåg sina repliker, men... hade nog förväntat mig något helt annat... 😳 ...jaja...
Efter föreställningen (på mindre än en timme) fick vi cider och lite tilltugg! Jo, det var ju trevligt! 😊 Hihi...
Vet ni, jag är helt slut...! Har spolat ögonen (tog en allergitablett också imorse...) och svalt ett par Alvedon, ont i huvudet, tungt... Ska försöka läsa en bit i min bok, den är bra! Vi hörs igen imorgon, vi åker nog tidigt till Landet, inga andra planer! 
♥️♥️♥️
Puss och hej, leverpastej!
🤪



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0