Kompishäng... 💗

Hej på er!
Min bloggväninna och jag bestämde att unna oss en liten ’må-bra-resa’! 💗 Vi tog tåget till Tranås...
...vandrade genom staden och bekantade oss med invånarna...
...💗...
...våren börjar kännas i kroppen! 💚
Vi checkade in på Badhotellet och gick igenom deras sparitual med varmt och kallt och en massa sköna produkter! Avslutade med att sitta en stund i ett ’ljusrum’, bra för vinter-mörk-trötta själar, som jag... 
Vi firade vår resa tillsammans med lite ’bubbel’, men också att båda våra Mammor skulle fyllt 80 år nu i år... 💗 (Jag var just här på Badhotellet för ganska exakt tio år sedan, och firade min Mamma som då fyllde 70...) Min vän och jag fullbordade kvällen med en trerätters middag i hotellets restaurang! Trevligt!
Köpte med mig en ny foundation, innan vi lämnade hotellet, och den lilla guldiga necessären fick vi med produkter i... kul!
Nu är jag tillbaka, hemma i Linköping, och vilar mig... även om det var en trevlig resa, så är jag trött... 
 
...vi hörs senare...
💕💕💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0