Ca 70 minuter, tant Pia... 💪🏻

Hallååå!
Yes, I did it!! Jomenvisst! Dryga timmen på gymmet och det kändes riktigt bra!
 
Upp och hämta sorteringssopor och ned med det i soprummet...
...så tog jag min lilla kärring-vagn och promenerade upp till Coop! Njae, bryr mig faktiskt inte vad folk tycker om det, det är så himla smidigt och skönt att inte behöva bära tungt! Jag köpte den när jag jobbade på Röda Korset, hade alltid så mycket med mig till mina bakdagar... men som sagt, den är mycket praktisk när man ska handla och vill gå...
Köpte nya fräscha blommor... 
...och doftljus (grapefrukt)! ☀️
Så gjorde jag en ’grönis’, men nja... jordgubbarna är lite för sura... jaja...
Till lunch blev det en liten portion av min zucchinisoppa, med en ’ostplätt’ till...
...rester av gårdagens pastarätt med parmensanost...
...minimorötter och min ’grönis’ då! Mätt, mätt!
 
Ja hörni, so far, en mycket bra dag! Jag är nöjd! Nu kan jag vila lite, med gott samvete!
 
Ha det!
☀️☀️☀️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0