Färgkombo...❤️💚

Hej igen!
Valde en bok och satt ute i solen...
...men så var mannen klar och vi styrde mot Söderköping och glassen! Meningen var att vi skulle äta (mat) på vägen dit, men vi hittade inget bra... Vi bestämde att ta en (STOR!) glass och sen åka hem och grilla korv... jodå, bara för det tog jag TVÅ kulor, polka och kola, gott!
Såg en snake i ån!! Hu! Vet inte vad det var för sort, jag kan inte se skillnaden...
...haha...!
❤️💚❤️💚❤️💚❤️
Ja, jag har lite svårt att släppa det här med våra personligheter/färger... Jag är definitivt GRÖN, som sagt... och mannen definitivt RÖD...! Enligt boken är det den mest utmanande kombinationen...! 😰 Okej... intressant...
 
Nog för idag, hörni! Hoppas ni haft en bra Påskafton! Själv önskade jag nu att jag hade ett stort påskägg med godisar... nope, har inget! 😳 Melon fick duga...
 
Ha det, vi ses imorgon bitti, till kaffet!
☕️☕️☕️
❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0