Hungrig, men inte sugen...

Hej igen!
Vaknade ju tidigt imorse, men innan åtta la jag mig igen och somnade, sov i tre timmar drygt, det var skönt! Kände mig lite piggare efter det...
 
När mannen jobbat klart, packade vi ihop och åkte mot Landet, nu är vi här! ♥️ 
 
Maten smakade inte särskilt förut, men nu var det gott med en ’knäckemacka’, som barnen säger på förskolan...! 😉 Nja, jag är kräsen på mat i vanliga fall, men mår jag inte bra, blir det ännu värre! Problemet är ju att jag är hungrig, men jag är inte sugen på något! Men jag tänker att det är bättre att något går ner, än inget alls, även om just mackor inte är det bästa för min mage... hm, jo jag vet, även annat onyttigt slinker ner emellanåt... hehe... 🍰🍭🍪🍫🍦
Ligger under filten och spelar Wordfeud, skön avkoppling! Vinna eller förlora spelar mindre roll, det är att knåpa ihop ord som är roligt! Visst är det kul om man lyckas med ett ord som ger mycket poäng, men samtidigt, äh... 😉
Hostan fortsätter att irritera... på vägen hit fick jag en attack så vi fick stanna till vid vägrenen... tårarna rann och det ville aldrig sluta killa! Letade halstabletter i väskan i bakluckan, så till slut kändes det ok... blir helt slut... suck...
 
Ha en skön kväll, imorgon väcker vi ’pippisarna’ med uppdukad frukost!!
♥️♥️♥️ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0