GOTT NYTT ÅR!

Hej på er! Ja, idag är det Nyårsafton...! Mannen och jag var inne i stan en sväng... vi skulle kolla eluttag... (hm, visst låter det kul...?! Precis det man har lust att göra en Nyårsafton liksom...)
Men sen var vi också och handlade lite gott till ikväll, vi hade inte planerat något innan, men nu blev det heta jätteräkor... mmm...

I övrigt blir det lite "bubbel" (cider) och godis och chips... En lugn och skön kväll... Äldsta dottern ska ut, men vi andra blir hemma...

Var hos mamma med en Nyårsblomma och tog med mig Rosie hem till oss... mammas knä är långt ifrån bättre, så nu får hon vila några dagar, så får vi se... Rosie är jätte rädd för smällare, men nu när vi var ute, så smällde det någonstans, men hon brydde sig inte alls... Får se hur kvällen blir... vi får väl gå ner i källaren och sätta på tv:n där...

Annars... Ha en jätte trevlig Nyårsafton!
Jag önskar Er alla ett spännande år 2010!
SKÅL!

Marlene
2009-12-31 @ 16:50:10
URL: http://surlimpan.blogg.se/

Hallå! Här går det hett till i kastrullerna, mamma och pappa kom tidigt så jag kan väl inte säga att jag har bloggat riktigt, men ska väl försöka få ner något nu, det kommer nog bli mest matprat.

Gott Nytt År på er, och var försiktig med cidern;) kram kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0