Fika med Mamma♥️!

Halloj!
(null)
Hääärligt väder, om än lite kallt om ’näbben’! 😳 Men skönt ändå! Jag gick och jag gick... ’nya vägar’... nja, jag har gått här förut några gånger, bl a var vi på denna gata hos en smådjursveterinär en gång, med våra två marsvin! 
(null)
Hemma igen, efter drygt en och en halv timme... några saker fixade, men inte allt...
(null)
Så underbara frimärken! 🥰
(null)
Tog bilen bort till CityGross, för att handla ingredienserna till min lunch! Och så biskvi till Mamma♥️!
(null)Lite kallt, men mysigt!
(null)
- Ok, då ska vi se...
(null)
Mm, gott! 👍🏻 Tack för tipset, min Ängel! 😍
(null)
Ojoj... lite trött faktiskt... ska nog fixa det sista på min lilla fiskarsock!

Hörs, hörni! 
♥️♥️♥️






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0