Porträtt... 🎨

Hallå där, vad gör ni? Hm, nja, jobbar förmodligen... duktiga ni är! ♥️
Satt uppe igår och virkade och började titta på en ny serie, ’Kalifat’, hemsk historia egentligen, men spännande... Var sugen på ’ALLT’, men det här var närmast godis jag kunde komma... 😏 tack och lov... 😜
 Målade också två ’bakgrunder’ igår, den ena tavlan visste jag redan mitt motiv och den andra... hm, nja, det var inte tänkt att bli en porträtt-målning egentligen, men... jaja, vi får väl se vart det slutar... svårt...
Har precis ätit min ’frunch’ ute på trappen, funderar på min promenad nu... 🤔 ...har egentligen ingen lust, vill fortsätta ’skapa’ något... 😆 ...hehe, fast jag vet ju att min kropp behöver lite rörelse också, så...
 
...hörs senare...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0