LĂ„ngkalsongerna...?! 😳

Hej igen!
Efter ’fin-fikat’ med mannens elever och kollega (via nĂ€tet), som var vĂ€ldigt roligt đŸ€—, gick jag ut i skogen... vilket vĂ€der! 
Fick plocka av mig mössan, det var varmt! Funderade om det var dags att lĂ€gga undan lĂ„ngkalsongerna för i Ă„r ocksĂ„...?! đŸ˜°đŸ„” Men... tyckte de sa pĂ„ ’vĂ€dret’ igĂ„r, att det skulle bli kallare nu igen... suck... behĂ„ller nog ’kallingarna’ ett tag till...
Har lĂ€st ut första delen, över 700 sidor, och har plockat fram nummer tvĂ„! Riktigt bra! Har bara lite svĂ„rt med koncentrationen ibland... men varvar lĂ€sningen med annat... jaja, kul i alla fall med en serie som ’fĂ„ngar en’ liksom!
Nu tÀnkte jag se sista avsnittet i första sÀsongen frÄn tv-serien... och sÄg att jag matchade glasögon/padd-fodral! Hehe...
Ja, det gör jag! ♄ Hoppas vi ses snart! Kram!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0