Swish swish! 💰

HallÄ TISDAG!
Ja... Tog en svĂ€ng in till Ekholmens centrum (vĂ„rt gamla ’hood’...!) efter jobbet och var in pĂ„ Lindex i ett Ă€rende... 😳 Sen Ă„kte jag hem till min blogg-vĂ€n och fick gĂłfika, jo, mums, var faktiskt riktigt sugen pĂ„ bĂ„de kaffe och tillbehör! Hihi, och tillbehör fick jag! Tack, kompis! ♄
 
Åkte vidare, tog blomsteraffĂ€ren pĂ„ vĂ€gen, köpte nĂ„gra nya gröna vĂ€xter att fylla pĂ„ min blomlĂ„da med... nja, nĂ„gra gick ju Ă„t under jullovet...! SĂ„ hemĂ„t för att invĂ€nta min köpare av vĂ„rt gamla soffbord...
Swish in pĂ„ kontot! YES! ✔
Mina bestÀllda (pepp-)böcker hade ocksÄ kommit!
SĂ„, summering av dagen, nĂ„gra pengar har swishat ut och nĂ„gra har swishat in! Bra dag! ÅterstĂ„r bara att swisha in i sömn snart... zzzzzzz...
❀❀❀
Jaana
2019-01-15 @ 22:03:53

Mysigt att fĂ„ fika med dig♄ Det gör vi snart igen😘kram




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0