Stolt! 😝

HallÄ! 
LÄng dag igÄr med jobb och personalmöte, orkade inget mer efter det... 
Idag slutade jag tidigt, var hemma strax efter tre, trött, hungrig och frusen! Åt ett lĂ€tt mellanmĂ„l och tĂ€nkte vila en timme, innan jag planerade ett jympapass klockan fem... hm, somnade under vĂ€rmefilten och... f*** Friskis!! NejdĂ„, det sa jag inte (men tĂ€nkte vĂ€l...😀), men nja... dividerade med mig sjĂ€lv flera gĂ„nger om jag skulle skippa gympan, var sĂ„Ă„ slut! Men sĂ„... klockan sju stod jag redo för ett jympa medel! Tjoohoo!
 
Yepp, Ă€nnu en dag att bocka av som gĂ„tt enligt plan! ✔ Check check! Det Ă€r faktiskt en sporre att ha min lilla ’Livsplan’ att följa, man vill ju inte gĂ€rna faila liksom... hehe...
Kolla min amaryllis! Den har tagit lite tid pÄ sig, men sÄÄ vacker!
 
Ännu en tidig dag imorgon, sen vĂ€ntar ett inte sĂ„ roligt besök pĂ„ eftermiddagen... 😳 ...Ă„terkommer hĂ€r imorgon kvĂ€ll!
♄♄♄
Goodnight!
♄



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0