Militär-gympa! 😳

Hallå, det är MÅNDAG! Jomenvisst!
Åkte hem och åt lite efter jobbet, sen hade jag ett pass nere på Friskis klockan åtta... såå bra! En liten tjej, såg inte särskilt ’katig’ ut (östgötska...?! 😉), men herre jä****!! Hon skrek som värsta kommendanten och musiken var riktig dunkadunka, men såå roligt! Jag gillade det! Kan bli mitt favoritpass... 😍
Duschad, avsminkad och iklädd pyjamas... ah, lite te och varva ner... kanske finns ett nytt turk-avsnitt...?! Bockar av ännu en bra planerad (och utförd!) dag! Check ✔️
 Imorgon kör vi tidig dag, upp i ottan! Men går hem lite tidigare också och då ska jag träffa min blogg-kompis! ♥️ Mysigt! Och på kvällen ska jag sälja ett bord... jodå, berättar mer imorgon!
Godnatt på er alla!
💙💙💙



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0