Vila ut...

Ja, hej på er! 
 
Fick ett mycket positivt besked igår kväll, som gav mig lite ny energi, berättar mer så småningom, men TACK 🙏🏻!
 
Kröp ner i sängen vid åtta igår, läste knappt en timme, sen släckte jag... tog ett tag innan jag somnade dock (mycket funderingar...), men till tio sov jag säkert... under täcke, filt och med fleecetröja, ordentligt inbäddad! ☺️
Vaknade till vid sju imorse, men slumrade vidare in och ut i sömn till strax innan tio... sååå skönt att få sova ut! ♥️ Det behövde jag verkligen! Tack, för Bästa Natten!
Ja... ♥️ ...och nu har jag fixat Bästa Kaffet 💚 och Bästa Sarah Brightman i högtalarna 💙, hörni, det blir bra det här! Njut, Bästa Dagen! 💛 Vi hörs senare! 💜
Kram till Alla!
🧡



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0